פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרםאינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שהפכה לאתר המדיה החברתית השנייה בפופולריות ביותר עבור עסקים שרוצים לפרסם את המוצרים או השירותים שלהם. אם אתה מחפש דרך טובה לפרסם באינסטגרם, כדאי שתעיין בכמה מחמשת השיטות הטובות ביותר.

אינסטגרם מציעה כעת פלטפורמת מודעות המאפשרת לחברות לפרסם ברשת החברתית המובילה בעולם.

חלק זה יעסוק בנושאים הבאים:

  • מה הם חלק מהיתרונות של פרסום באינסטגרם?
  • איך זה עובד?
  • איך תוכל להפעיל את המודעות שלך?

פרסום באינסטגרם הוא דרך מצוינת לקדם את המותג שלך ולהוביל תנועה לאתר שלך.

מכיוון שלאינסטגרם יש כיום 500 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש, זהו כעת אחד המקומות הטובים ביותר למשווקים לפרסם את המותג שלהם. היא נהנית מהחזר גבוה על ההשקעה ויש לה יתרון על פני פלטפורמות מדיה חברתית אחרות מכיוון שהמודעות מתפקדות טוב יותר והן זולות יותר ממודעות פייסבוק. הפלטפורמה גם נותנת לך את האפשרות של מיקוד לפי מיקום, גיל, תחומי עניין ומין – מה שמוביל לשיעורי המרה גבוהים יותר. היא גם נפטרה ממגבלת המודעות שלה, כך שקל יותר מתמיד לפנות ללקוחות פוטנציאליים באמצעות פרסום באיכות גבוהה.

פרסום באינסטגרם כבר נושא לדיון מזה זמן. ולאורך הדיון הזה בלטה השאלה כיצד היא תשפיע על תעשיית השיווק. במאמר זה נבחן כמה מהיתרונות והחסרונות הגדולים ביותר של מודעות אינסטגרם, כך שתוכל להחליט אם הן מתאימות לעסק שלך או לא. פרסום באינסטגרם קיים מאז שהושקה האפליקציה בשנת 2010. אך עם הכנסת הסטוריז לאינסטגרם לאחרונה חלה עלייה דרמטית בפעילות הפרסום.

זה כבר לא מספיק פשוט לפרסם תמונות וכיתובים יפים לעוקבים שלך לראות. מותגים צריכים כעת לחשוב מה הם רוצים שהעוקבים שלהם יעשו ברגע שהם מקישים על הפוסט שלהם. דרך אחת היא באמצעות מוצר חדשני כמו Taplytics שנותן למותגים את היכולת למדוד כל הקשה, גלילה והחלקה שמשתמשים עושים בפוסטים שלהם.

אינסטגרם היא כלי רב עוצמה למותגים לבסס את נוכחותם ולייצר קשרים עם עוקבים. הדבר היחיד שהם צריכים לעשות כדי להתחיל הוא להקים חשבון ולבחור את שם המשתמש שלהם.

ישנן שלוש דרכים עיקריות לפרסם מותגים באינסטגרם:

  • מודעות ממומנות, שעובדות באופן דומה למודעות פייסבוק או טוויטר,
  • פוסטים מסורתיים, שהם פוסטים שמופיעים בפיד כמו כל פוסט אחר של משתמשי אינסטגרם,
  • סיפורים (סיפורים). משתמשים יכולים להעלות תוכן למשך 24 שעות לסיפור לפני שהוא נעלם.