בניית אתר תדמית

The Ultimate Managed Hosting Platform

בניית אתר תדמיתבניית אתר תדמית יכולה להיות דרך מצוינת לייצר הכנסות ותנועה. אתרי תדמית קשורים לרוב לנישה שבה אתה נמצא. לדוגמה, אם אתה מנהל חנות מקוונת לחיות מחמד, אתר התדמית שלך עשוי להתמקד בבעלי חיים ובעליהם.

בניית אתר תדמית יכולה להיות דרך מצוינת לייצר הכנסות ותנועה. אתרי תדמית קשורים לרוב לנישה שבה אתה נמצא. לדוגמה, אם אתה מנהל חנות מקוונת לחיות מחמד, אתר התדמית שלך עשוי להתמקד בבעלי חיים ובעליהם.

הדבר הראשון שצריך הוא בחירת שם דומיין הרלוונטי לנישה או לנושא שלך; אז עלינו לבחור כיצד אנו רוצים שאנשים ימצאו את התמונות שלנו; נוכל להקים דפים עם קישורים או שנוצר מבנה ספרייה כלשהו עם תיקיות כמו “

מה זה אתרי תדמית?

אתרי תדמית הם אתרים המתמקדים בתמונות. אתרים אלה מקבלים תנועה רבה ומעורבות ברשתות החברתיות. והם משמשים לעתים קרובות כפלטפורמה לשירותים אחרים, כגון הדרכות, בלוגים או אפילו חנויות מסחר אלקטרוני. כדי ליצור אתר מסוג זה, ניתן להשתמש בפלטפורמת אירוח תמונות או לבנות אתר מאפס.

אתרי תדמית הם דרך פופולרית לשתף ולצרוך תמונות. עם עליית אחסון התמונות ופלטפורמות המדיה החברתית, אתרי תדמית ראו ירידה בפופולריות. לאתרי תדמית יש עדיין את חלקם בשימושים. לדוגמה, הם יכולים לשמש כפלטפורמות מסחר אלקטרוני עבור צלמים ואמנים למכור את עבודותיהם. הם גם אופציה מצוינת לעסקים עם תוכן ויזואלי כגון מותגי הלבשה או חברות אדריכלות המעוניינים לפרסם את עבודותיהם.

אתרי תדמית הם דרך מצוינת להציג את המותג או העסק שלך לקהל שאולי לא יוכל לבקר באתר שלך. הם גם נותנים לך את היתרון שיש יותר תוכן באתר שלך, מה שיעזור עם קידום אתרים.

ישנם סוגים רבים ושונים של אתרי תדמית, כולל:

  • מצגות -גלריות- תיקים (למשל, לצלמים)
  • תחרויות צילום (למשל, לבלוגרים) -מפות אתרים (למשל, לקמעונאים)

חלק זה יעסוק בתהליך בניית אתר תדמית. הוא יתמקד בהבנת האופן שבו אתר תדמית שונה מאתר רגיל ומה נחוץ ליצירתו. מטרתו של אתר תמונות היא לספק מקום לאנשים להעלות, לשתף ולצפות בתמונות. לאתרי תדמית אין תכונות אינטראקטיביות כגון בלוגים או עגלות קניות. ישנם סוגים רבים של תוכן שניתן לפרסם באתר תדמית: תמונות, סרטונים, גיפים, ממים וכן הלאה.

האינטרנט תוכנן במקור לטקסט. תמונות הן התוכן הפופולרי ביותר ברשתות החברתיות. בחלק זה נדבר על בניית אתרים תוך התמקדות בתמונות וכן כמה מהשיטות המומלצות לעיצוב אתרים. בימים הראשונים של האינטרנט, עסקים היו לרוב בעלי סימן מים או לוגו בראש אתר האינטרנט שלהם שנוצרו מתוך תצלום המוגן בזכויות יוצרים. כיום אותן חברות משתמשות בתמונות דומות כדי להעביר תנועה לאתרים שלהן ולמכור מוצרים באינטרנט. תמונות יכולות להיות חשובות יותר ממילים! תמונה אחת מסוגלת להעביר מסר או סיפור בצורה מהירה ועוצמתית יותר מפסקאות טקסט.

למדנו את המתאם בין תמונות לביצועי האתר, ומצאנו שיש מתאם משמעותי. תמונות משפרות את היכולת של משתמשים להבין על מה האתר שלך, אך חשוב מכך יש להן השפעה מאוד מדידה על שיעורי ההמרות של האתר שלך. בהקדמה צריך להזכיר שאתרי תדמית הופכים פופולריים יותר ויותר בגלל ההשפעה שלהם על אחוזי ההמרה. כדי לבנות אתר תדמית מצליח, אתה צריך להבין מה מניע אנשים לשתף תמונות. עם זאת בחשבון, עליך להתאים את עיצוב האתר ותכונותיו על מנת לוודא שהם תואמים את הצרכים והרצונות של המשתמשים שלך. אולם לאתר תדמית מצליח יש יותר מסתם עיצוב אופנתי. אתה גם צריך אסטרטגיה ברורה לאופן שבו תוכל לרכוש תמונות מהמשתמשים שלך, כך שהתוכן באתר יהיה טרי ורלוונטי כל הזמן.

חלק עיקרי מקיום אתר מוצלח לשיתוף תמונות הוא הקפדה על רגשות אנושיים. צילום טוב ימשוך את תחושת הפליאה שלנו או יעורר יראה או צחוק או נוסטלגיה, אך לעולם לא עצב או כעס. אתרי תדמית הם אתרים המתמקדים בפרסום תמונות שנוצרו על ידי משתמשים. הם מאפשרים לאנשים לפרסם תמונות אישי משלהם באינטרנט בחינם. כמה דוגמאות לאתרי תדמית הם Flickr, Imgur ו- DeviantArt. ניתן להשתמש באתרי תדמית למגוון מטרות שונות. לדוגמה, הם יכולים לשמש כפורטפוליו לצלמים; הם יכולים לשמש כדרך לשתף זיכרונות עם המשפחה; או שהם יכולים אפילו לשמש כיומן מקוון. אתר התדמית הפופולרי ביותר הוא פליקר אשר נוסד בשנת 2004 על ידי לודיקורפ ויאהו !. כיום היא בבעלות חברת Oath Inc., שהיא גם החברה שבבעלותה AOL ו- Yahoo! דוֹאַר.

בניית אתר תדמית

תוכן עניינים

שתפו אותנו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
The Ultimate Managed Hosting Platform