פרסום עסקים באינסטגרם

The Ultimate Managed Hosting Platform

אינסטגרם הפכה לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית המובילות למוצרי פרסום. הפלטפורמה מספקת הזדמנות ייחודית להיות יצירתי וליצור מודעות מהנות ומרתקות כאחד. אתר המדיה החברתית מציע חבילת כלים שיכולה לעזור למפרסמים לשווק את המותג או המוצר שלהם בצורה ייחודית לקהל גדול. יש גם תכונות שמאפשרות למותגים לתקשר עם עוקבים טוב יותר מאשר בפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק או טוויטר. בעתיד, לאינסטגרם יהיו יותר פרסומות, במיוחד מעסקים קטנים שאין להם הרבה כסף להוציא על פרסומות או שיווק המוצרים שלהם. הסיבה לכך היא שאינסטגרם מתחילה להציב פרסומות בין כתבות, כמו גם להציב אותן בראש העדכונים.

חלק זה ידבר על איך להשתמש באינסטגרם כפלטפורמת פרסום עבור החברה שלך. אינסטגרם היא אפליקציית מדיה חברתית שהושקה בשנת 2010 ויש לה למעלה ממיליארד משתמשים חודשיים פעילים כאשר למעלה מ-80% מהם גרים מחוץ לארה”ב. אינסטגרם היא פלטפורמה המאפשרת למשתמשים לשתף את חיי היום-יום שלהם עם העוקבים שלהם, עם תמונות וסרטונים. פרסום באינסטגרם יכול להתבצע באמצעות פרסום פרסומות בחשבונך ומיקוד לקבוצות ספציפיות של אנשים הנקראות קהלי יעד. זה נעשה על ידי שימוש במנהל המודעות של אינסטגרם שיאפשר לך לבחור היכן תרצה שהמודעה שלך תופיע, בפני מי תרצה שהיא תופיע וכמה תרצה להוציא על הפרסומת הזו.

אינסטגרם הפכה לפלטפורמת פרסום פופולרית בגלל בסיס המשתמשים הגדול והמעורב שלה. אינסטגרם היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בעולם עבור מפרסמים. יש לו 400 מיליון משתמשים פעילים חודשיים ו-80% מהם נמצאים מחוץ לארה”ב. מחקר שנערך לאחרונה מצא שלמודעות אינסטגרם יש שיעור קליקים גבוה יותר ממודעות בפלטפורמות אחרות, כי הן כל כך נעימות מבחינה ויזואלית. פייסבוק היא הבעלים של אינסטגרם, כך שהיא יכולה לספק חווית פרסום מאוחדת בכל הפלטפורמות שלהם – פייסבוק, מסנג’ר ואינסטגרם.

כדי לפרסם את העסק שלך באינסטגרם, משתמשים יכולים לנצל את הרעיונות הבאים:

  • השתמש בהאשטאג כדי להפוך את הפוסטים שלך לגלויים יותר.
  • אם אתם עורכים תחרות, הציעו משהו בתמורה להצטרפות לתחרות.
  • פרסם תמונות עם #samples או #referralcode כדי לקבל יותר לייקים ושיתופים.
  • השתמש ביותר מחשבון אחד אם אתה רוצה למקד לקהלים שונים.
  • התרחק מיותר מדי פוסטים או מבצעים ממומנים.

מפרסמים באינסטגרם נוטים יותר לראות עלייה במספר העוקבים בפלטפורמה זו. הסיבה לכך היא שהאלגוריתם של אינסטגרם מוגדר כך שיציג פוסטים של משתמשים שכבר עקבו אחריך. החברה מבינה את החשיבות של להישאר בקדמת העקומה בכל הנוגע לשיווק. הם בוחנים דרכים חדשות לעשות זאת על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים, מתן ניתוח נתונים למפרסמים ובדיקת סוגים חדשים של מודעות. הפרסום עבר כברת דרך מאז הצגתן של מודעות טלוויזיה. כעת הוא ממוקד יותר, אינטראקטיבי וזמין בכל המכשירים. אינסטגרם היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר לפרסם את העסק שלך מכיוון שהיא מספקת הזדמנויות נהדרות ליצירתיות ומציעה צורה חדשה של סיפור סיפורים.

היא התפתחה מעוד פלטפורמת מדיה חברתית לכזו שיצרה מיליארדי הכנסות לפייסבוק על ידי שימוש בכלי הפרסום שלהם כדי לשים לב למותגים. מותגים מבינים את הכוח מאחורי אינסטגרם, וזו הסיבה שיש כל כך הרבה עסקים שמחפשים דרכים להבליט את המוצר שלהם בפלטפורמה הזו. רוב החברות מתחילות ביצירת חשבון עם מידע בסיסי, כמו מה הן עושות והיכן הן מוכרות את המוצרים או השירותים שלהן. לאחר מכן, הם שולחים הודעות ממוקדות או מקדמים פוסטים על מנת להגדיל את שיעורי העוקבים ואת שיעורי המעורבות

פרסום עסקים באינסטגרם

תוכן עניינים

שתפו אותנו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
The Ultimate Managed Hosting Platform