קידום אתרי וורדפרס

The Ultimate Managed Hosting Platform

קידום אתרי וורדפרסמשווקים רבים מחפשים דרכים לקדם את העסק שלהם באינטרנט. קשה יותר ויותר להבחין כשאתה נמצא באותו שטח כמו מיליוני עסקים אחרים.

אחת הדרכים הפופולריות היא באמצעות שירותי קידום אתרים של וורדפרס. שירותים אלה יעזרו לך עם קידום אתרים, אופטימיזציה של אתרים, בניית קישורים אחוריים, שיווק במדיה חברתית ועוד.

קידום אתרי וורדפרס

בחלקים הבאים אדון בדרכים הטובות ביותר לקידום אתר וורדפרס.

ישנן דרכים רבות לקדם אתר וורדפרס. הדרך הנפוצה והפופולרית ביותר היא שימוש בטכניקות SEO. זה חל הן על התוכן בדף והן על האופן בו הוא מקושר לדפים או פוסטים אחרים באתר שלך. טכניקה נוספת היא על ידי אופטימיזציה לשימוש בנייד, מה שיגדיל את הסיכויים להימצא כאשר מישהו מחפש ממכשיר נייד.

וורדפרס היא תוכנת קוד פתוח המשמשת מיליוני אתרים ברחבי העולם. יש לו מערכת תוספים וקהילה חזקה המאפשרת לך לבנות את האתר שלך בהתאם לצרכיך. אבל זה לא בא בלי האתגרים שלו! אחד מהם, כנראה הנפוץ ביותר, הוא קידום אתר וורדפרס שלך כך שיוכל להיכנס לדף הראשון של חיפושים בגוגל ולדרג גבוה יותר ממתחריו.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להקים בלוג עם תוכן רלוונטי וחשבונות מדיה חברתית. זה יבטיח שאנשים חדשים ימצאו את האתר שלך מעצמם ולאחר מכן ישתפו אותו בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר. הדבר הבא שעליך לעשות הוא להתמקד בבניית קישורים מתחומים מוסמכים כמו אתרי .edu או .gov מכיוון שהם בעלי משקל רב יותר מאלו של תחומים אחרים.

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן חופשית וקוד פתוח (CMS) שנוצרה על ידי מאט מולנווג ומייק ליטל בשנת 2003. החל מינואר 2019, וורדפרס משמשת כ- 29.6% מכלל האתרים. וורדפרס היא אחת מפלטפורמות הבלוגים הפופולריות ביותר באינטרנט עם למעלה מ -60 מיליון התקנות פעילות. זה הפך לאחד מפתרונות ה- CMS המהימנים ביותר עבור עסקים אשר מחפשים לאמץ נוכחות מקוונת.
להלן מספר טיפים שיכולים לעזור לך לקדם את אתר וורדפרס שלך:

  • צור פרופיל מדיה חברתית מפתה עבור המותג שלך.
  • בדוק את תוספי WordPress כדי להוסיף תכונות כמו אופטימיזציה של SEO או טפסי יצירת קשר.

המפתח לקידום מוצלח של אתר טמון במשיכת והמרת מבקרים באמצעות קידום אתרים וערוצים אחרים. מאמר זה יתמקד באסטרטגיות הקידום שאפשר לבצע על ידי בעלי בלוג וורדפרס.

בדרך כלל, ישנן שלוש דרכים לקידום דף אינטרנט: שיווק ויראלי, שיווק במדיה חברתית ואופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). הם עובדים יחד כדי לתת לאתר שלך את התנועה הראויה לו. שיווק ויראלי מושג בעיקר על ידי שיתוף התוכן שלך בערוצי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר או פינטרסט. אתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק מציעים הזדמנויות פרסום בחינם למי שמפרסם פוסטים בבלוג שלהם באופן קבוע. ככל שתקבל יותר לייקים ושיתופים, כך דף האינטרנט שלך ידורג במנועי חיפוש כגון Yahoo! או גוגל.

וורדפרס היא ה- CMS הנפוץ ביותר ליצירת אתרים. עם כמעט 60-70% מכל האתרים באינטרנט שמשתמשים בו, היא אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות ביותר באינטרנט.

Wpbeginner.com יצרה כמה מאמרים מועילים כיצד לקדם את אתר וורדפרס החדש שלך. הקפד להעיף מבט בכמה מאמרים שלהם למידע נוסף על נושא זה. הפוסט של Wpbeginner מדבר על מספר דרכים בהן אתה יכול לקדם את אתר וורדפרס שלך ולדרוג אותו גבוה יותר במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג. לדוגמה, הם מדברים על איך Google תוסיף לאינדקס את תוכן האתר שלך לאחר שתפרסם לפחות 3-5 עמודי תוכן באתר שלך – אם לא יותר!

מה זה וורדפרס?

וורדפרס הוא כלי ליצירת אתרים. זה די קל לשימוש וזה לגמרי בחינם להורדה והתקנה. וורדפרס היא גם פלטפורמת בלוג שבה תוכל לפרסם מחשבות, רעיונות ותכנים אחרים באינטרנט. אלפי אנשים משתמשים בוורדפרס כפלטפורמת הפרסום העיקרית שלהם מכיוון שהיא כה קלה לשימוש. זה גם די קל למצוא עזרה עם וורדפרס אם אתה צריך את זה. אתה יכול למצוא הדרכות, מידע או אפילו מומחה וורדפרס מנוסה בכל בעיה שיש לך עם תוכנית זו. וורדפרס היא תוכנת קוד פתוח שקיימת מאז 2003. הגרסה הראשונה שוחררה על ידי מאט מולנווג ומייק ליטל תחת רישיון GPL. גרסה 4.8 של וורדפרס שוחררה ב- 18 בדצמבר 2016. גרסה 4.8 היא מהדורה אבטחה לכל הגירסאות הקודמות מאז וורדפרס 3.7 שיצאה בספטמבר 2016 וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן בחינם וקוד פתוח (CMS) המאפשרת לך לבנות אתר או בלוג משלך. וורדפרס שוחררה לראשונה בשנת 2003 על ידי מייסדה, מאט מולנווג. מאז הוא תורגם ליותר מ -100 שפות והוא משמש יותר מ -25% מהאינטרנט.

קידום אתרי וורדפרס

תוכן עניינים

שתפו אותנו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
The Ultimate Managed Hosting Platform