מה זה קידום ממומן?

The Ultimate Managed Hosting Platform

פוסט ממומן הוא פוסט על מוצר, שירות, ארגון או אירוע שנוצר על ידי אדם או חברה לצורך פרסום. קידום ממומן משמש בעיקר בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם ופייסבוק לקידום מוצרים של עסקים. הצורה הפופולרית ביותר של קידום ממומן היא הפוסט בפייסבוק שבו חברות משלמות כדי שהפוסטים שלהן יגיעו ליותר אנשים ממה שהפוסטים הרגילים שלהם יגיעו. קידום ממומן הוא צורה של שיווק הכוללת קידום מוצר על ידי תשלום למישהו אחר כדי לבצע את הפרסומת. זה ידוע גם בשם פרסום “בעין”. המניע מאחוריו הוא יצירת רצון טוב למותג החברה.

מה זה קידום ממומן מסורתי ?

ישנם שלושה סוגים של מבצעים ממומנים, שהם מסורתיים, אינטראקטיביים ושיווק משותף. קידום ממומן מסורתי כולל הצגת לצרכנים פרסומת אינטראקטיבית למוצר או שירות ששולמה על ידי החברה המממנת את המבצע. שיווק משותף לוקח בחשבון שישנן דרכים רבות ושונות בהן חברות יכולות לעבוד יחד כדי לקדם את המוצרים שלהן. שותפים עשויים לעשות פרסום מסורתי, אבל הם עשויים גם לעבוד יחד על מיזוג בסיסי הלקוחות שלהם או פיתוח מוצרים חדשים ביחד. פוסט ממומן הוא סוג של פרסום דיגיטלי במדיה החברתית. זה כאשר עסקים משלמים כדי לקדם את הפוסטים שלהם בחשבונות אינסטגרם פופולריים כמו @humblebrag, שיש לו יותר מ-3 מיליון עוקבים. בעזרת חסות, מותגים יכולים להגיע לא רק ללקוחות שלהם אלא גם לאנשים שבדרך כלל לא היו מתעניינים במוצרים או בשירותים שלהם.

שיווק ברשתות חברתיות הוא דרך יעילה עבור חברות לפרסם את המוצרים או השירותים שלהן. הם יכולים למקד ללקוחות שהם יודעים שיתעניינו במה שהם מוכרים וגם להגיע ללקוחות חדשים שאולי לא מצאו אותם באמצעות שיטות שיווק אחרות. פרסום הוא הפעולה של פרסום המסר של האדם לקהל רחב אך ממוקד. קידום ממומן הוא פעולה של הוצאת כסף מתוך כוונה להגביר את ההכרה לגבי מוצר או שירות, או לשווק באופן פעיל את המסר של האדם. חסות היא הסכם בין שני צדדים שאחד מהם יספק משאבים, בדרך כלל תמיכה פיננסית, מתוך הבנה מפורשת שאין החלפה של סחורות או שירותים. נותן החסות יכול להיות אדם בודד (ספורטאי, מוזיקאי, פוליטיקאי), מוסד (סוכנות ממשלתית), תאגיד (חברה) או ישות אחרת.

קידום ממומן הוא פעולה של תשלום עבור קידום מוצר, שירות, אדם או ארגון בפלטפורמת מדיה חברתית אחת או יותר. אתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם מאפשרים לאנשים וחברות ליצור פוסטים בתשלום שיוצגו לקהל גדול יותר מהפוסט הממוצע. מפרסמים יכולים להשתמש בפוסטים ממומנים כדי לקדם כל דבר מהשקת המוצרים האחרונה שלהם ועד לקו המוצרים הקרובים שלהם.

קידום ממומן

תוכן עניינים

שתפו אותנו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
The Ultimate Managed Hosting Platform