מה זה בעצם shopify ?

The Ultimate Managed Hosting Platform

shopifyנצטרך להקים אתר Shopify עם דומיין, אירוח ותעודת SSL.

דומיין: שם דומיין הוא כתובת האינטרנט שמפנה חזרה לאתר שלך. הקמת דומיין היא הצעד הראשון בהקמת האתר שלך ב-Shopify. תצטרך לבחור שם דומיין ולרשום אותו אצל אחד מרשמי הדומיינים הרבים כגון GoDaddy, NameCheap או Google Domains.

אירוח: בשלב הבא נצטרך להגדיר את שירות האירוח שלך ולהפנות אותו לאתר שלך. ישנם שני סוגי אירוח: אירוח משותף ואירוח ייעודי. אירוח משותף עשוי להיות קל יותר אם אינך בטוח כמה תנועה תהיה לך באתר שלך, אך הוא יכול גם להיות יקר יותר מאשר אירוח ייעודי.

הקמת אתר shopify

בחלק זה נדון בהקמת אתר shopify ובתהליך שלאחר הקמתו.

1: מצא דומיין: אתה יכול לרכוש שם דומיין עבור החנות המקוונת שלך מכל רשם.

2: רכישת תוכנית אירוח: אירוח יכול להיות מנוהל על ידי Shopify או שאתה יכול להשתמש בספק צד שלישי.

3: התקן את פלטפורמת Shopify: זה כולל התקנת התוכנה בשרת שלך או שימוש בשירות ענן מסחר אלקטרוני כמו Amazon Web Services (AWS).

אתר אינטרנט הוא ייצוג של עסק או אדם פרטי ברשת העולמית. הדבר נעשה באמצעות שימוש בדפי אינטרנט אשר מלאים בתוכן כגון טקסט, תמונות וסרטונים. אתר אינטרנט הוא כמו חלון ראווה שמציג את מה שאתה מוכר ועוזר לך לייצר הכנסה. ככל שהוא מקבל יותר מבקרים, כך אתה מרוויח יותר כסף.

בניית אתר shopify

אתר Shopify הוא מעין אתר שבו המשתמש יכול לקנות ולמכור מוצרים. הרבה אנשים משתמשים ב-Shopify כי זה קל לשימוש, בעל עיצוב טוב ומספק הרבה תכונות. זה גם זול יחסית להקים חנות ב-Shopify.

אתר Shopify יכול להיות נקודת כניסה מצוינת עבור כל עסק להתחיל למכור מוצרים באינטרנט. Shopify תוכננה עבור יזמים עם ידע טכני מוגבל ומשאבים פיננסיים, והיא מספקת ממשק קל מאוד לשימוש להקמת חנות.

Shopify היא פלטפורמה נהדרת שבה אתה יכול לבנות את האתר שלך. הוא מציע ממשק אטרקטיבי שניתן להתאמה אישית ופשוט לשימוש, כמו גם את כל הכלים הדרושים כדי ליצור את החנות שלך מאפס או לייבא מאתרים אחרים. שער התשלום הפופולרי ביותר ב-Shopify הוא PayPal, אך הוא תומך בין היתר גם ב-Stripe וב-Amazon Pay.

Shopify היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני ששימשה מותגים מכל הגדלים לעיצוב, הגדרה וניהול המקוון שלהם

אחת המלכודות הנפוצות ביותר עבור יזמי מסחר אלקטרוני חדשים היא בניית החנות שלהם בפלטפורמה הלא נכונה. ישנן פלטפורמות רבות המציעות שירותי פיתוח אתרים כמו Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Magento ו- WooThemes.

אנו ממליצים לבחור ב-Shopify מכיוון שזו אחת הפלטפורמות הפופולריות והקלות ביותר לשימוש עם שני מיליון חנויות פעילות ברחבי העולם. הוא גם מציע מגוון תבניות אתר לבחירה, כך שקל להפעיל את החנות שלך תוך זמן קצר. יש לו כל מיני תכונות כולל כלי SEO מובנים, כלי שיווק מובנים במדיה חברתית, קודי הנחה מובנים כך שתוכלו לתגמל לקוחות בהנחות ללא צורך בכישורי קידוד, תמיכת לקוחות 24/7 לבעיות טכניות.

פיתוח אתר shopify

אנחנו חברת פיתוח מסחר אלקטרוני המתמקדת בפיתוח אתרי Shopify. אנו מיומנים בפיתוח חנויות מקוונות בפלטפורמת Shopify ומציעים מספר שירותים לאנשים המעוניינים לבצע את הגיחה הראשונה שלהם למסחר אלקטרוני. יש לנו צוות של יותר ממאתיים מעצבים, מפתחים, מהנדסי קצה, מהנדסי קצה, מנהלי פרויקטים, מומחי QA ועוד רבים. אנו משלבים יצירתיות עם ידע טכני כדי ליצור חוויות משתמש מושכות שיגדילו את ההמרות לחנות המקוונת שלך.

Shopify היא חברה מבוססת קנדה שהיא פלטפורמת מסחר אלקטרוני. הם מציעים מגוון שירותים ממערכות נקודות מכירה, ועד אנליטיקה ושיווק.

Shopify שימשה הרבה בעלי עסקים קטנים, יזמים ועסקים מבוססים כדי לנהל את עסקי המסחר האלקטרוני שלהם.

Shopify היא פלטפורמת תוכנה המאפשרת לבנות אתרים מעליה. פלטפורמת Shopify היא בחירה מצוינת עבור כל מי שרוצה להקים עסק באינטרנט, מכיוון שהיא הופכת את תהליך הבנייה והתחזוקה של אתר אינטרנט לקל ופשוט. אתה יכול בקלות ליצור חנות מקוונת, לנהל את המלאי שלך, לקבל הזמנות, לפרסם בלוגים או סרטונים, לגבות תשלומים ישירות לחשבון הבנק שלך ועוד. פלטפורמת Shopify מספקת גם את כל הכלים הדרושים ליצירת אתר מסחר אלקטרוני – כולל כל סוגי שיטות עיבוד התשלומים (כולל כרטיסי אשראי), פונקציונליות של עגלת קניות, שירותי חשבוניות ועוד ועוד.

shopify

תוכן עניינים

שתפו אותנו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
The Ultimate Managed Hosting Platform