חברת פרסום באינסטגרם

The Ultimate Managed Hosting Platform

חברת פרסום באינסטגרםמותגים שמחפשים להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם פונים לפרסום במדיה החברתית כדרך להגיע ללקוחות חדשים.

אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר שגדלה באופן אקספוננציאלי בשנים האחרונות. מותגים יכולים כעת להגיע לקהל היעד שלהם על ידי פרסום באינסטגרם בעזרת חברת פרסום באינסטגרם. חברות אלה מציעות פורמטים של מודעות אינטראקטיביות למשתמשים כולל מודעות וידאו, קרוסלה ומצגות. השימוש במודעות אינטראקטיביות אלו יאפשר למותגים לייצר שיעורי מעורבות טובים יותר על ידי מתן תוכן מרתק יותר לקהל היעד שלהם.

המגמה האחרונה בתעשיית השיווק היא שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ואינסטגרם. פלטפורמות אלו מסוגלות לספק למשווקים תובנות נהדרות על התנהגויות ותחומי העניין של הקהלים שלהם. מודעות אינסטגרם הן אחת הדרכים הפופולריות ביותר להעביר את המסר שלך לקהל שלך. על פי דיווח של eMarketer, אינסטגרם צפויה להגיע למיליארד משתמשים פעילים חודשיים ב-2018. למפרסמים המחפשים הצלחה עם מודעות אינסטגרם חשוב ליצור אסטרטגיות יעילות למיקוד קהלים בפלטפורמת המדיה החברתית הזו. המבוא צריך להיות כתוב בפירוט ולכלול את מה שהחברה עושה, כיצד היא שינתה את תעשיית המדיה החברתית וכל מידע רלוונטי אחר.

מבחינת פרסום באינסטגרם, הוכח שככל שפוסט יקבל יותר לייקים ותגובות, כך יהיה סיכוי גבוה יותר להופיע בעמוד ה-Explore של המשתמש. זו הסיבה שאחת הדרכים הפופולריות ביותר להפעיל מסע פרסום באינסטגרם היא באמצעות פוסטים ממומנים. ב-1 במאי 2018, פייסבוק הודיעה שהיא תגביל את מספר המודעות בפיד של משתמש ממותגים ועסקים שהם לא מקיימים איתם אינטראקציה. משמעות הדבר היא שאם חברה רוצה לשמור את התוכן שלה מול העוקבים שלה, היא צריכה לפרסם באופן עקבי יותר (הידוע גם באמצעות פוסטים ממומנים) או להשתמש בצורות שיווק אחרות כמו Audience Network של פייסבוק. חלק מהמפרסמים כבר משתמשים בפוסטים ממומנים כדי לקדם את עצמם באינסטגרם. למשל, נייקי רצה

בעבר, פרסום באינסטגרם התבסס על גישות שהיו תלויות במידה רבה בקהל המעורב בפוסט. אם פוסט הגיע למספר רב של אנשים אך רק מספר לא משמעותי קיים איתו אינטראקציה, אז זה נחשב להצלחה עבור המפרסמים.

עם זאת, ככל שחלף הזמן ואינסטגרם הפכה תחרותית יותר, גישה זו הפכה פחות ופחות כדאית. כדי להילחם בבעיה זו, חלק מהחברות פנו לשיטות פרסום מבוססות בינה מלאכותית – הן החלו לעסוק בשיווק באינסטגרם באמצעות בוטים וכלי אוטומציה.

WeWork ו-Airbnb הן שתיים מהחברות הפופולריות ביותר המשתמשות באינסטגרם כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהן.

הם משתמשים באינסטגרם כדרך להתחבר לקהל שלהם ולהגדיל את העסקים שלהם.

לשתי החברות יש אסתטיקה מאוד ברורה בפלטפורמה, אותה אנו יכולים לראות בתמונות ובסרטונים שלהן.

Airbnb מתמקדת בהצגת יעדים נופיים, כמו חופים טרופיים או נופי יער, בעוד WeWork מקדמת חללי עבודה. לשתי החברות יש אסטרטגיית חשבון המותאמת לצרכים שלהן, ולכן הן יוצרות תוכן שונה למטרות שונות.

ניתן להשתמש באפליקציה כדי לשתף תמונות, סרטונים וסיפורים קצרים עם משתמשים אחרים. ממשק המשתמש מעוצב בפורמט מבוסס ציר זמן המציג את הפוסטים בסדר כרונולוגי. משתמשים יכולים להעלות תמונות וסרטונים שצולמו עם גליל המצלמה של המכשיר או באמצעות אפליקציה חיצונית. ניתן גם לתייג מיקומים כך שמשתמשים אחרים יידעו היכן נוצר תוכן. לאחר העלאת תמונה, ניתן להתאים את המסנן שלה באמצעות כלים שמספקת אינסטגרם. לאחר מכן, המשתמשים יכולים להוסיף ציורים או טקסט לתמונה לפני פרסומם בפיד הפרופיל שלהם כדי שמשתמשים אחרים יוכלו לראות אותם. אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר. היא בבעלות פייסבוק, ויש לה כיום יותר מ-700 מיליון משתמשים פעילים.

כיום, אינסטגרם הפכה לאחת הדרכים הטובות ביותר להשיג עוקבים ולייקים לפוסטים שלך. ישנן אסטרטגיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי להגדיל את חשבון האינסטגרם שלך, אך עליך לדעת שצמיחה אורגנית היא הדרך הטובה ביותר להשיג עוקבים מבלי לבזבז כסף. אינסטגרם היא אפליקציית שיתוף תמונות ששינתה את הדרך שבה אנשים חולקים את חייהם זה עם זה. האפליקציה הושקה בשנת 2010, וכעת יש לה מיליארד משתמשים. הוא מפורסם בפילטרים שלו שיכולים לגרום לכל תמונה להיראות טוב יותר.

עם זאת, הבקשה לא תמיד הצליחה. פייסבוק החזיקה באינסטגרם עד 2012, אז מכרו אותה לפייסבוק תמורת מיליארד דולר. בזמן המכירה, באינסטגרם היו רק 13 עובדים שעבדו מתוך משרד סטארט-אפ בסן פרנסיסקו. האפליקציה הפסידה כסף לפייסבוק בשלב זה והם רצו להתמקד יותר במוצרי הליבה שלה כמו WhatsApp ו-Facebook Messenger. בשנת 2017, אינסטגרם הודיעה שהם יציגו תכונות חדשות כגון שידורי וידאו חיים וישנו את העדכון שלה כך שמשתמשים יראו יותר תוכן.

חברת פרסום באינסטגרם

תוכן עניינים

שתפו אותנו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
The Ultimate Managed Hosting Platform