פרסום בגוגל שופינג

The Ultimate Managed Hosting Platform

פרסום בגוגל שופינגגוגל שופינג היא דרך מצוינת להציג את המוצר שלך בפני אנשים שמחפשים באופן פעיל מוצרים כמו שלך. זה אומר שהם יותר יקבלו החלטת רכישה במקום. גוגל שופינג מציעה גם מיקוד מפורט יותר ממודעות רגילות, מה שנותן לך את היכולת להגיע לקבוצות ספציפיות של לקוחות כמו אמהות, משפחות צעירות או ציידי מציאות. לאחר שתגדיר את מסע הפרסום שלך בגוגל שופינג, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לשבת בחיבוק ידיים ולחכות שהמכירות יתגלגלו!

מודעות שופינג בגוגל מאפשרות למפרסמים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם בחיפוש Google ובקניות בגוגל. הם מאפשרים לסוחרים להציג מודעות עבור המוצרים שלהם בדפי תוצאות קניות רלוונטיים. מפרסמים יכולים לבחור מתוך מספר פורמטים שונים של פרסום, כגון מודעות פרטי מוצר (PLA), מודעות טקסט בלבד או מודעות באנר.

מודעות פרטי מוצר: מודעות טקסט ותמונה דינמיות אלו מופיעות כאשר לקוחות מחפשים מוצר מסוים באתר Google שופינג. המודעה מציגה מידע רלוונטי על המוצר: תיאור, מחיר, תכונות ותמונות. אנו יכולים גם ליצור פרסומי PLA ספציפיים המתמקדים במילת מפתח מסוימת או בקטגוריה מסוימת של מוצרים. מודעות טקסט בלבד: פרסומות סטטיות אלה לטקסט בלבד מוצגות בחלק העליון או התחתון של הדף במהלך דף תוצאות החיפוש עבור מילת מפתח מסוימת

גוגל שופינג היא פלטפורמה המאפשרת לקמעונאים לפרסם את המוצרים שלהם למכירה. עם “מודעות פרטי מוצר”, מפרסמים יכולים להציג מודעות עבור מוצרים ספציפיים הרשומים באתר Google שופינג. זוהי דרך מצוינת לפרסם כי לא רק שיש לה שיעור קליקים גבוה יותר מאשר צורות אחרות של פרסום מקוון, אלא שיש לה גם שיעור המרה גבוה. מודעות פרטי מוצר מאפשרות לך להיות ממוקד יותר עם הפרסום שלך ולשלוט באיזה מידע אתה רוצה להציג בשלבים שונים של מסע הלקוח. כל הנתונים ממודעות פרטי המוצר שלך יאספו באזור אחד כדי שתוכל לראות כמה הופעות וקליקים היו למודעות שלך וכן כמה אנשים המשיכו לרכוש את המוצר.

למה כדאי לכם לנהל פרסום בגוגל שופינג?

גוגל שופינג היא פלטפורמה רבת עוצמה עבור עסקים להגיע לקהל היעד שלהם ולבצע מכירות. יש צורך להשקיע בפרסום בגוגל שופינג כי יש לו פוטנציאל להניב הכנסות משמעותיות. המדור מדבר על אופן השימוש בגוגל שופינג והיתרונות שלו הן עבור המפרסם והן עבור הקונה.

גוגל הייתה אחת החלוצות בפרסום מקוון וממשיכה להיות אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר עבור מפרסמים. הוא מספק בסיס משתמשים גדול כמו גם ממשק אינטואיטיבי, מה שהופך אותו לבחירה מתאימה עבור מפרסמים רבים. עם זאת, ישנם גורמים נוספים שמפרסמים צריכים לקחת בחשבון כאשר הם מחליטים על פלטפורמת פרסום מקוון. מאמר זה דן בחלק מהגורמים הללו, כמו גם מדוע כדאי לנהל את הפרסום שלך ב-Google שופינג ולא בערוצים אחרים כגון פייסבוק או אמזון.

אחת התכונות החשובות ביותר שגוגל שופינג מציעה היא המדור לניהול מבצעים והנחות. תכונה זו עוזרת לך להגדיל את התנועה שלך על ידי הדגשת מבצעים הזמינים בחנות שלך. אתה יכול גם ליצור קידום כדי לתמרץ

כמה עולה פרסום בגוגל שופינג?

גוגל שופינג היא פלטפורמת פרסום רבת עוצמה מכיוון שיש לה את הכוח של גוגל מאחוריה. המודעות בפלטפורמה הן דיגיטליות וזמינות תמיד לצפייה. עלות הפרסום בגוגל שופינג עשויה להשתנות בהתאם למי שאתה ומה שאתה מפרסם.

בואו נסתכל על ארבעה סוגים שונים של מפרסמים:

עסק גדול: יש הצעת מינימום של $70 לכל חברה לפרסם בגוגל שופינג, ויש גם עמלה נוספת של $0.35 לקליק. עם זאת, זה לא אמור להרתיע עסקים גדולים מפרסום בפלטפורמה מכיוון שהעמלה של $0.35 לקליק נמוכה יותר מפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק או טוויטר. הם בדרך כלל לא קונים תנועה ולכן יש להם שיעורי עלות לאלף חשיפות נמוכים יותר, מה שאומר שהם יכולים לשלם פחות על כל הופעה שהם מקבלים.

פרסום בגוגל שופינג הוא דרך מצוינת להציג את המוצרים שלך בפני הקונים. אתה יכול לשים אותם בעמוד הנכון בזמן הנכון ובעזרת למידת מכונה, אתה לא צריך לבזבז זמן במציאת מילות מפתח.

אתה יכול להשתמש בגוגל שופינג כדי לגלות כמה יעלה פרסום בגוגל שופינג עבור המוצר הספציפי שלך. כך תוכלו לראות האם קיימות אפשרויות פרסום נוספות שעשויות להתאים יותר לצרכי המוצר שלכם. מודעות שופינג בגוגל הן דרך מצוינת למכור מוצרים. במדריך זה תלמדו על התמחור ומידע נוסף על פרסום בגוגל שופינג.

עלות:

עלות הפרסום בגוגל שופינג מבוססת על מערכת הצעות מחיר בין מפרסמים. זה בחינם להצטרף למכירה הפומבית ולהציע עבור כל קליק, אך ייתכן שתצטרך לשלם סכום הצעת מחיר מינימלית במטבע שלך כדי להזין את הצעתך. Google משתמשת במערכת הצעות מחיר אוטומטית שמגדילה אוטומטית את הצעות המחיר שלך אם מפרסם אחר מבצע הצעת מחיר גבוהה יותר במהלך תהליך המכירה הפומבית. ככל שתקבל יותר קליקים מלקוחות, המחיר שלך לקליק יהיה נמוך יותר.

איך Google שופינג עובד עבור מפרסמים?

אתה יכול להקים מסע פרסום תוך דקות ספורות – זה בדרך כלל לוקח פחות מ-10 דקות!

פרסום בגוגל שופינג

תוכן עניינים

שתפו אותנו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
The Ultimate Managed Hosting Platform